برداشت آب مورد نیاز فضای سبز شهری مشهد از مسیل چهل‌بازه افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در فروردین ۱۴۰۳ درباره «باغو»، مزرعه‌ای تاریخی در محله خواجه ربیع مشهد ۱۲ مطالبه از مجلس دوازدهم برای مشهد فرماندار مشهد: حوادثی که در جریان سیل مشهد رخ داد به دلیل سهل‌انگاری نبود | برای کمک به سیل‌زدگان از چارچوب قانونی خود فراتر رفته‌ایم + فیلم نام‌گذاری حدفاصل تقاطع غیرهم‌سطح شهید گمنام تا تقاطع غیرهم‌سطح حافظ به‌نام «شهید آیت‌الله رئیسی» حاجی‌بگلو: شورای نگهبان اجازه ندهد دوره هفتم شورا‌ها سه‌ساله شود قدردانی معاون شهردار مشهد از نیرو‌های خدوم امدادرسان مدیریت شهری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: یکی از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی (ره)، احیای کارگروه ملی زیارت بود بازطراحی دو سامانه فرهنگی «اتفاق» و «سما» و بهره‌برداری از آن‌ها در مشهد اعمال‌قانون ۱۶۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۷ خرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «گودال» مشهد | فرعی خیابان ۱۷ شهریور که بخشی از خندق شهر بود شهروند خبرنگار | درخواست کوتاه کردن سرشاخه درختان برای جبران کمبود روشنایی در کوچه بابک مشهد + پاسخ آیین بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در مشهد + فیلم پیاده‌رو خیابان‌های «بهار» و «امام رضا(ع)» مشهد بهسازی می‌شود تدوین نقشه‌راه منابع و مصارف حوزه آبی مشهد تا افق ۱۴۲۵ هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۷ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در پل هاشمیه، میدان آزادی و سه‌راه خیام در مشهد (۷ خرداد ۱۴۰۳) رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد: در مورد تغییر اقلیم، نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات هستیم ناصحی: اگر تدبیر مدیریت شهری نبود، در سیل دوم مشهد هم قربانی داشتیم تقدیر شهردار مشهد از جمعی از نیروهای امدادرسان شهرداری در سیل کنارک و مشهد + فیلم
سرخط خبرها

خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد

  • کد خبر: ۱۰۲۸۶۸
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اجرای طرح ادغام مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز باهدف راهنمایی زائران خبرداد.

"سید ناصر نعمتی" با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به سردرگمی زائرین و مجاورین و کاهش امکان نظارت بر نحوه پاسخگویی، خدمات و موازی کاری بین دستگاه‌ها به واسطه تعدد مراکز ارتباط تلفنی در شهرداری، مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز ادغام شد.

وی با بیان اینکه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به منزله یک پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان شهرداری است که کلیه معضلات اعلام شده از سوی شهروندان را به مسئولان مربوطه منتقل می‌کند، افزود: به منظور تحقق یکپارچگی در کل سازمان شهرداری در مقوله ارتباط مردمی بر آن شدیم تا جهت ایجاد مرکز تماس جامعی در شهرداری با محوریت اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اقدام کنیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: این اقدام در راستای راه‌اندازی مرکز تماس جامع شهرداری مشهد و تلفیق مرکز تماس راهنمای زائر با ۱۳۷ در ایام نوروز، توسط اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اجرایی شد.

نعمتی همچنین از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->